Teriyaki platforma

Pogledajte neke zanimljive uvide u ovu novu platformu „Enterprise Content Gen AI“ pod nazivom Teriyaki.ai
koja impresionira svoje korisnike do te mere da ju je Google (na svetskom nivou) izabrao da bude uključena među nekoliko „content AI“ platformi na svom tržištu.

Prezentacija govori o verziji koja će biti dostupna od novembra (kao i o prisustvu na Google-ovom vertikalnom AI tržištu širom sveta),
ali vas pozivam da počnete da je isprobavate i da isprobate sve resurse svih odeljenja vaše kompanije:
chat GPT obećava da će povratiti 17,5% produktivnosti za sve uloge kompanije.

U saradnji sa Teriyaki timom, nakon prve godine eksperimentisanja, verujemo da alat može da podigne produktivnost do 30%,
zahvaljujući podršci našeg modela Large Language Mode  kao usluge i jedinstvene postavke „Human Touch“.

Ovde su glavne karakteristike koje ga razlikuju od onoga što sada postoji na tržištu:
– Kreirajte sadržaj sa „specifičnim/vertikalnim svrhama“ za sva odeljenja kompanije zahvaljujući  šablonima: dakle, od kreiranja sadržaja e-pošte za negu, do generisanja platna poslovnog modela ili oglasa za posao i upitnika za relativnu procenu za ljudske resurse,
ili čak postova na blogu koji ističu glavne prednosti proizvoda počevši od odgovarajuće liste proizvoda na vašoj sopstvenoj e-trgovini.
(postoje stotine specifičnih upita i šablona koji se stalno ažuriraju)

– Kreirajte gornji sadržaj u režimu „Digital Tvin“, tj. koristeći tačke gledišta, ton glasa i uopštenije pristupe posebno razvijenih „persona“:
novinara, kopirajtera, menadžera nabavki, operatera za brigu o kupcima, direktora prodaje, marketing menadžera , itd.,
(takođe ovde se stalno ažuriraju i trenutno ih ima 12, što znači u verziji koja će biti dostupna u novembru)

– Zbog toga postoji mogućnost – i to je glavna jedinstvenost u poređenju sa drugim rešenjima – da se dve gore navedene tačke pomešaju u „beskonačne mogućnosti“: na primer, koristite pristup menadžera za ljudske resurse da napišete e-poruku za negu za marketinšku strategiju koja cilja HR osoblja. Ili koristite pristup direktora prodaje da napišete zanimljiv/konverzioni blog post počevši od informacija o proizvodu koje kompanija prodaje.

Ako ste zainteresovani za dalje razumevanje kako pomaže veštačka inteligencija, tehničkih aspekata ili kako da poslujete sa nama,
slobodno nam pošaljite upit na naš e-mail

 

Podelite ovu priču na svojoj mreži!