Šta je AI u marketingu?

Napredni AI (veštačka inetligencija) sistemi omogućavaju brendu da bolje razume svoje kupce i razume kako da bolje komunicira sa njima. Sa ovim dubljim uvidom trgovci mogu da isporuče pravu poruku pravom klijentu u pravo vreme i motivišu ih da se angažuju, čak i kada se ponašanje potrošača promeni.

Šta je AI?

AI ili Veštačka Inteligencija je kada računari koriste algoritme i velike skupove podataka da bi otišli ​​korak dalje od tradicionalnih računarskih modela programiranja zasnovanog na pravilima.
Kako algoritmi prikupljaju više podataka, sistem „uči“, trenira se i poboljšava kao što i skup podataka raste. 
Sistem zatim može da koristi tehnologije kao što su obrada prirodnog jezika, razumevanje prirodnog jezika i generisanje prirodnog jezika za kreiranje personalizovanog potrošačkog sadržaja (za razliku od puke analize i pružanja preporuka ljudima koji će potom preduzeti dalje mere).

Šta je AI u marketingu?

AI ( veštačka inetligencija) u marketingu je primena mašinskog učenja, dubokog učenja, obrade prirodnog jezika i drugih tehnologija veštačke inteligencije za rešavanje ključnih marketinških izazova.
Kako kupci zahtevaju visok nivo relevantne, smislene personalizacije i brendovi se reorganizuju oko operativnog modela usmerenog na kupca, veštačka inteligencija i mašinsko učenje postaju kritični alati potrebni za razvoj marketinške kreativnosti, poboljšanje lojalnosti kupaca i podsticanje personalizacije.

Zašto AI u marketingu

AI (veštačka inetligencija) omogućava marketinškim timovima da brzo analiziraju ogromne količine podataka o klijentima kako bi predvideli potrebe i želje kupaca i poboljšali korisničko iskustvo. Napredni AI sistemi omogućavaju brendu da bolje razume svoje kupce i razume kako da bolje komunicira sa njima. Sa ovim dubljim uvidom, trgovci mogu da isporuče pravu poruku pravom klijentu u pravo vreme i motivišu ih da se angažuju, čak i kada se ponašanje potrošača menja.

AI pomaže da se premosti jaz između svesti i akcije.

Cilj Veštačke Inteligencije u marketingu nije da se zameni ljudska kreativnost, već da se poboljša, učini sofisticiranijom i podigne na sledeći nivo.

Marketinški lideri se stalno suočavaju sa izazovom da isporuče pravu poruku u pravo vreme pravom kupcu. Tu dolaze AI jezičke tehnologije kao što su obrada prirodnog jezika, razumevanje prirodnog jezika i generisanje prirodnog jezika i razumevanja šta je AI u marketingu.

AI marketinške tehnologije pomažu marketinškim timovima sa personalizacijom sadržaja i kreativnim porukama u obimu i brzim tempom neophodnim u digitalnom svetu. a ipak zadržavaju ljudsku vezu koju potrošači traže i konzistentan glasovni marketing brenda koji je potreban. Ovi pristupi spajaju tehničku automatizaciju i sofisticiranost sa ljudskim dodirom. 

Kako AI može poboljšati pisanje tekstova?

Rastuća očekivanja potrošača za personalizovano iskustvo znači da se direktori marketinga i stariji trgovci suočavaju sa sve većim pritiskom da kreiraju sadržaj brzo i u velikom obimu. Kopirajt koji zadovoljava ove potrošačke preferencije zahteva ljudsku kreativnost, ali je poznato da ga je teško proširiti.

Sada je moguće koristiti nauku o lingvistici, mašinsko učenje i generisanje prirodnog jezika da biste na naučni način vodili umetnost kopirajta i kreirali poruke koje su na brendu svaki put. AI približava CMO-e i njihove timove pravim rečima u pravo vreme u velikom obimu.

Koristeći veštačku inteligenciju da pomogne u automatizaciji nekih aspekata kreiranja sadržaja radi povećanja efikasnosti.

Omogućava timovima da se fokusiraju na više strateških zadataka koji zahtevaju ljudsko rasuđivanje. Ovo je najveća korist za preduzeća.  Svrha AI u marketingu i uopšte, nije da zameni ljudsku radnu snagu, već da oslobodi vreme za posao koji računari još ne mogu da rade u ime ljudi.

Što je organizacija veća, to se AI može više koristiti.

Pod pretpostavkom da postoji velika, relevantna baza sadržaja, veća je verovatnoća da će CMO i njihovi stariji marketinški stručnjaci dobiti preciznije i relevantnije rezultate sa AI. Malo preduzeće koje šalje e-poštu jednom nedeljno neće imati toliko koristi kao veće preduzeće koje može da iskoristi hiljade tačaka podataka.

Čet-botovi vođeni veštačkom inteligencijom mogu povećati višekanalni angažman i poboljšati korisničku uslugu.

Tehnologija koja pokreće AI chat botove postala je toliko sofisticirana da neki kupci možda ni ne shvataju kada ćaskaju sa botom umesto sa čovekom. Čet-botovi se mogu primeniti na više platformi, uključujući Facebook i VhatsApp, da bi se prijavili i odgovorili na rutinske upite. To znači da kupci dobijaju brza vremena odgovora koja očekuju, što može značajno povećati lojalnost brendu.

Sa AI chatbotovima, timovi za korisničku podršku mogu da rukovode većim obimom komunikacije sa klijentima. Rešavaju jednostavne probleme bez živih agenata i obezbeđuju kohezivno korisničko iskustvo u svim interakcijama platforme. AI chat botovi omogućavaju brendovima da se povežu sa kupcima 24/7 preko više digitalnih kanala.

AI može poboljšati angažovanje marketinga putem e-pošte

E-mail marketing je radni konj digitalnog marketinga. Jeftin je, jednostavan za primenu, koristi podatke prve strane i pokazao se pouzdanim tokom poslednje dve i više decenije.

Udruženje za podatke i marketing izveštava da 73% potrošača kaže da e-pošta ostaje njihov omiljeni marketinški kanal.

Današnjim marketinškim timovima je potreban ciljani, personalizovani pristup za optimizaciju naslova e-pošte koji je privlačniji od: „Zdravo, primetili smo da ste ostavili nešto u korpi“. Moraju da znaju da su reči koje biraju tačno prave reči kako bi njihovi klijenti primetili i ne bi odmah pritisnuli dugme za brisanje.

Mašinsko učenje i veštačka inteligencija pomogli su da marketinške kampanje putem e-pošte evoluiraju dalje od običnog emaila. Sve od generisanja personalizovanog sadržaja e-pošte i optimalnih naslova e-pošte sada se može poboljšati pomoću veštačke inteligencije i mašinskog učenja.

Pozovite našeg AI Konsultanta

 

Podelite ovu priču na svojoj mreži!